Det var inte fancy, men det var party.

TORSDAG. Jag är fruktansvärt sjuk och sitter och läser blaskor som hänt extra för att slippa göra läxor. Men jag är ändå lycklig, för jag har min underbara pojkvän, fina vänner och en bra situation i livet. Jag trivs med mig själv och jag spelar inga roller efter vem jag för stunden är med. Det är sorgligt när man ser hur en gamal förebild går från dum till dummare. Hennes mode intresse och hennes försök till att vara Stureplanare har nu förstört mer för henne än vad jag tror hon själv förstår. Men vi låter de oförstående leva i sin bittra men välklädda bubbla medan vi klär oss efter humör och skrattar åt livet. Jag åker hellre kommunalt i ett par klackar från Nellys rea och tar helt slumpmässiga foton på endel av kvällens festligheter än att jag tar limon med fina fröken utan humor och arrangerer foton på tjugo minuter vardera. Bara för det så bjuder jag på endel av de minst igenomtänkta kläderna/minerna på endel av de roligaste festerna - enjoy.



Dessa bilder är inte bra för någons självförtroende, men för minnet. Ett gott skratt förlänger livet och jag är inte rädd för att dela med mig. Den som kan gissa rätt på när dessa tillfällen inträffat är härmed befriad ifrån fula kort ifrån min kamera i framtiden, lycka till ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0