Godkännandet

TISDAG. Skulle som sagt in på easy line men jag hade helt glömt bort hur lång tid det tar att gräva fram bilen från en decimeter snö. Var lite försenad när jag äntligen fick en parkeringsplats, men fortfarande så pass mycket i tid att jag kunde hoppa in på passet, då kommer de. De feta fyrtioåringarna som samarbetar med snövallarna för att förstöra för oss andra så mycket som möjligt. En promenad på en minut tar då ungefär sex minuter. Det spelar ingen roll hur mycket man släpar fötterna i marken eller harklar sig, de feta tittar endast bak och fortsätter i sitt så kallade tempo. Detta resulterade i egen träning och ett core pass istället, vi får godkänna upplägget men det betyder inte att de feta har mitt godkännande.

Hade lite tid till mitt förfogande och använde den vist, köpte denna underbara portfölj med tillhörande fillofax och nyckelring. I affären såg det ut som en datorväska och när jag hade betalat kom jag på att det nu endast saknades en miniPC. Väl hemma märkte jag hur väskan bara blev större och större varefter jag fyllde på den. Underbar överraskning eftersom jag inte har råd med en miniPC och en väska stod på min lista över saker jag fick inhandla oberoende av pris.


Älskar det stilrena bruna lädret tillsammans med den turkosa interiören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0