Chicks night in.

TISDAG. Klockan slog fem och jag klev in hos Lilian med systemkasse, spelkasse, portfölj och humöret i högsta hugg. Det var som om vi hade planerat det in i minsta detalj (som Sickan skulle sagt) för potatisgratängen och kycklingen var redo som på beställning till halv åtta, då vi nu mer äter här i sverige. Då kanske ni tänker att potatisgratäng och kyckling inte är någon big deal, men ni har inte smakat något som Lilian skapat, det är så mycket mer än potatisgratäng och kyckling! Spel och trevligheter senare var de två blondinerna på hemväg medan vi mörka tog mörkret med sann chick anda - SATC och tjugonio grader mys. Mitt i Samanthas sushiplanering hörs något läskigt i köket och de två burkar som stått mitt på bänken ligger då på golvet.. Denna rädsla tills jag förstod sammanhanget. Dagen efter kom redan då och ett glas nyponsoppa räddade mig ifrån den verkliga dagen efter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Great night ! Tack för alla fina komplimanger, jag blir faktiskt lite rörd :) . Längtar efter nästa girlsnight och alkohoooooollll ! <3

2010-02-24 @ 22:02:09
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/
Postat av: Svar på Lilian

alkohol is the shit and you can make some really good stuff. Thats it!

2010-02-25 @ 10:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0