rock and fuck

FREDAG. Sprang på stan för att endast köpa systers presenter. Hon kommer ju hem från malmö ikväll för att kunna fira sin födelsedag så där tio dagar senare. Det knep så hårt i min shopping nerv så jag handlade alldeles för mycket presenter, dubbla par skor till mig själv och lite annat smått och gott. Jag som inte skulle handla småsaker, men streetskor behövde jag ju verkligen, eller hur.. Kom igen. Dock när jag skulle handla det sista efter skolans slut gick jag runt med orden rock och fuck på mina fingrar, lagom pinsamt när jag märkte det. Dessa konstverk var gjorda av min tjära Fannie. Fannie klagar alltid på att hennes pojkvän är sjukt barnslig, men att göra fula tatueringar över en annans hela kropp, det tycker Fannie är moget. Men har man klarat av att få beröm för sin resolution av Charlotte och betala för smycken, med sådana synliga ord på knogarna, så kan inget stoppa en!

Varma mackorna står i ugnen och syster med eas har intagit villan här i hagby. Det är fredagsmys.


2 par jumpisar, hängslen, plastklocka i vitt och mobilfodral i svart ormskinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0