skor framför skrot

MÅNDAG. Att lyfta skrot är verkligen inte min pryl och body pump är inte något jag kommer återvända till regelbundet. Jag kör hellre luftmotstånds maskinerna inne på easy linen, så där kommer jag hänga imorgon. Så här emellan träningspassen sitter jag och kollar igenom min vackra lista över saker jag vill ha. Ni vet, lite dyrare och endast sånt på listan får inhandlas- löftet jag har till mig själv.


Dessa boots ska följa med mig en dag när jag har pengar eller fyller år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det va dom fulaste skorna jag sett!

2010-02-23 @ 14:08:28
Postat av: Anisa

what?, till kommentaren över. tycker dom var fett läckra sofie! :)

2010-02-23 @ 16:18:30
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Svar på Anisa

Tack anisa, tur att det finns såna som oss som faktiskt vet hur man ska klä sig. Tror jag vet vem kommentatorn är, och är det hon så behöer hon styling tips till tusen.

2010-02-24 @ 16:02:53
Postat av: tove

grymt snygga!

2010-03-02 @ 20:03:01
URL: http://lifeoftove.blogg.se/
Postat av: Svar på tove

tackar!

2010-03-02 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0