penicillini tjejis nuis.

TORSDAG. Jag går nu mer på penicillin emot min värkande tand och svullna kind. Den goda nyheten är att jag fortfarande får dricka alkohol! Jag som tvekade på att hämta pillrena, och därmed ha ont i några dagar till, bara för att få fira in Planes 20 års dag så som man ska. Så nu sitter jag här lite slö i huvudet och kollar på alla satc avsnitt jag redan sett samtidigt som jag bakar chokladmuffins. Dumma anna till att bjuda mig på en sån sockerrush så där på morgonen så att jag sedan gått sugen på muffins hela dagen. Bäst att få de små kletiga värmda och fasta nu. Imorgon vill jag baka drömmar. Först ska jag bara skriva två resolutioner om människohandel och våld emot kvinnor, hur man ska lösa detta problem i så många länder som möjligt och sedan ett position papper om att alla ska få äta sig mätta. Detta ifrån Costa Ricas synvinkel. Har jag sagt åt er att inte välja internationella?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0