Elton, min Elton.

ONSDAG. Kan man vara beroende av en låt? I såna fall är jag det, för jag sätter på samma låt och ser till så att det ligger minst en upplaga av samma låt efter den med. Det är tiny dancer med Elton John, det är som heroin för mina öron. Den är vacker men ändå så där sjuttiotals sheck. Och vem hade kunnat tänka sig att jag skulle njuta av att se på Elton John? Men som ung och med den feelingen blir man lite smått på att marry a music man och vara en ballerina dancing in the sand. Men än så länge äter jag bara godis med gott samvete (redan varit och tränat och ska dansa ikväll) och skriver klart mina resolutioner och övar inför morgondagens prov. Efter rättegången imrgon tar jag mentalt sportlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0