Tack Sara och Andreas.

MÅNDAG. Några timmar på jobbet och någon timme utanför huset. Hade en känsla enda ifrån det att jag lämnade hemmet imorse, jag har glömt något, och det fick jag också veta med besked och vänta på nyckel in i en och en halv timme. Med nyckeln kom syster och med syster kom inflyttningspresenter. Och det med ett stort plural.


Sakerna som inte hann bli inslagna pga torktid eller sen shopping kan vi se klart och tydligt; docka att hänga ringar på som Sara gjort själv, små gubbar att fästa på glasen under fest så man håller koll på sitt drickeri, ett grytunderlägg och en tvättpåse. Jag är som ett barn på julafton när det kommer till presenter. Jag bara älskar att få saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0