Ny sportdrink

ONSDAG. Läskig blandning i vattenflaskan och vi tog gymmet med storm, stormade även ett studentrum med spökhistorier innan vi tog oss till KM och drinkarna som fick mitt huvud att snurra galet.

 
När man blandar en och en halv liter absolut peach så blir allt bra. En dans på sängen eller ett gympass gör det samma. Bara man har vattenflaskan med sig.

  
  
Fannie har hittat min förmögenhet - mina presentkort. Tror hon är lite avundsjuk, men nu har hon tagit sina sista körlektioner och kommer ha mer pengar kvar i månaden. Tror jag får ta med henne på en shopping runda.

 
När Fannie kommer tillbaka ifrån toaletten (som jag förresten ska göra en dokusåpa utav) har hon en giftpinne bakom örat helt utan sin vetskap. Fannie pekar ut knarket på ciggen.

 
The cute couple I spent my wednesday with. Tack för en trevlig afton Cutiepies!

Kommentarer
Postat av: f

hahaha! kissar på mig! Vilka bilder, fyfan! ;)

2010-04-08 @ 15:41:37
Postat av: f igen

kommer du ihåg vem bitchtjejen var igår? "Vill du komma bort o hälsa på min kompis i baren..?"

2010-04-08 @ 15:43:16
Postat av: Svar på F

du har endast dig själv att skylla för det, jag råkar bara lägga upp dom. Haha, den brunhåriga du skulle slå? Inte en aning, typ långt brunt hår. Jag tycker ändå att hennes vän bartryckaren (som jag brukar kallar henne) var ändå värre.

2010-04-08 @ 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0