Allt hänger ihop.

ONSDAG. Resia sa roliga saker om Riga men super tråkiga prylar om Egypten. Därför sprang jag till H&M och använde lite av mitt presentkort. Shortsen var faktiskt med i mitt kollage, de andra två kan jag inte ta ansvar för. Jag önskar att jag inte heller behövde ta ansvar för mitt svenska tal, det är fortfarande bara på en och en halv minut. Det är också ungefär så mycket tid jag har på mig att duscha nu. Dags att fira två födelsedagar och ett körkort. It's celebration time it's not history, funkar den Fannie?


Leggings, torgvantar och boyfriend shorts.


Kommentarer
Postat av: f

för glad i hatten för mitt eget bäst ... unbgefär. Puss o smke!

2010-04-08 @ 01:30:09
Postat av: Svar på dyngrak fannie

fööör full!

2010-04-08 @ 11:48:24
Postat av: Svar på analfabetiska fannie

jag vill veta vad smke är, låter as intressant.

2010-04-08 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0