rött litet bär kallat jordgubb

MÅNDAG. Sicken eftermiddag jag har fått vara med om i matväg. Först var det självklart matsensationen hemma hos Solla och Kjelle, men det är efter detta de riktig miraklen sker. Kommer hem, trycker upp ELLE framför näsan och börjar genast att sutta på några snuttegubbar. Kan det bli bättre? Läsa om den nya träningsformen som snart lanseras för oss utanför Hollywood, boxning, pilates och dans i ett - piloxing helt enkelt, samtidigt som man får bita i ett rött litet bär kallat jordbubb. Men det kan bli bättre. Det fick jag befara när pappa vid nio serverade mig kräftstjärtar. Jag skulle kunna ha kräftskiva några gånger till om året, men så länge får vi äta saftiga, köttiga stjärtar.


Kommentarer
Postat av: emmy

jordgubbar vad gott :)!



hehe, nää ! det var på morgonen, då var jag glad :) men inte sen:( haha

2010-04-06 @ 20:42:47
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0