Nanne, min Nanne

TORSDAG. Åter igen har Kerstins Indien-mage satt käppar i hjulet för mig, men dessa käppar förde mig till Nanne. Ja, Nanne tränaren, den enda kända människan i kalmar, ville vara min kompis idag. Mitt under mitt femhundrafem kaloriers pass kom han där och började prata med mig och sedan kunde han visst inte sluta. Jag tror att han tror att vi fick någon connection där medan han lyssnade på sin svenska halvsnuskiga musik och vägrade svara när alla ringde. När jag la mig i en stretchningsposition såg han ut att undra hur jag kom ner dit innan han gick därifrån. Jag trodde jag hade sett legenden för sista gången denna dag, men vid skorna var han åter där för att börja prata om pillrena som personalen stod och plockade med. Det är lustigt hur vissa har mer respekt för folk som är med på tv, dom tryckte genast upp pillerburkarna i ansiktet på honom så att han skulle se att det var omega tre, inget knark till fettona på nordic inte. När jag kom hem berättar mamma att vi har köpt hans bil, vafan, vi är typ släkt nu.


Kommentarer
Postat av: f

vad pratade ni om? ;)

2010-04-22 @ 19:19:01
Postat av: Svar på fannie

Haha, jadu jag tror han är kåt på mig för jag sa ingenting. Han kanske tyckte om min väska, jag vet verkligen inte ;)

2010-04-22 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0