Our house in the middle of the street.

TORSDAG. Jag får inte bo kvar i mitt hus. Mitt barndomshem är snart någon annans. Men jag får överleva, för det verkar alla andra göra. Vi ska ha husvisning nästa onsdag, men vi har redan haft en familj här och någon som kommer imorgon. Det är helt enkelt en jävla massa städande och undanplockande hela tiden. Husköpare verkar inte vilja se alla mina klädval liggandes på sängen eller p-piller kartor på bänken, känsligt.


                                       


Kommer sakna galet.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Namen, ska ni flytta?:O

2010-04-15 @ 19:40:05
URL: http://mandio.blogg.se/
Postat av: Svar på amanda

jao, det börjar bli dags för det.

2010-04-15 @ 20:22:19
Postat av: Emm

vart ska ni flytta?

2010-04-19 @ 19:39:09
Postat av: Svar på Emm

längre ner till vattnet, kanske hunnit flytta tills dess, men ändå :)

2010-04-19 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0