Uppdrag: Barnvakt slutfört

MALMÖ. Jag har sett till så att två barn har fått på sig kläder och haft mat i magen nu i fyra dagar. Im done! Simhallen tog på mina krafter och efter lite jordgubbar till fika la jag mig i solariumet. Sara och Jesper fick klara av de små liven själva när de ville vara i strömmen eller vinterbada, jag spenderade helt enkelt den mesta tiden i bubblet. Ut på middag innan barnen slängdes i säng och vi fick smutta på Andreas nya drink som vi kallar justmadeit, delicious och fresh. Lördagen gick i stadens tecken. Vi for ut till entre och gick ut till staden, vi fick det mesta gjort och köpt. Förrutom mina nya kärlekar på Zara. Emellan dessa händelser var det mycket tvspel, pyssel och godis. Vi gjorde helt enkelt vad vi kunde av situationen, det bästa så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0