Som en av rugbytjejerna

TISDAG. Min tandblekning gör för jävla ont och det är tur för den att den gör resultat annars hade jag slängt den åt fanders. Men här sitter jag iallafall som en av tjejerna som på vinterkanten spela rugby för sin skola. Jag tänker självklart på skenan jag sitter med som får mig att likna en orangutang, inget jag gärna har i när jesper är här. Något jag däremot gärna, och nästan alltid, gör är att ligga i solariumet. Där har jag spenderat de senaste femtio minutrarna efter jag att jag sett att mina händer var lika vita som min pläd som jag la mina inhandlade prylar på. Inte okej någonstans, så nu väntar jag nog en halvtimme till innan jag sköljer och borstar bort allt för the grande finale - insmörjning och nermysning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för tandblekning?:)

2010-04-29 @ 08:12:24
URL: http://mandio.blogg.se/
Postat av: Svar på Amanda

Jag hittar inte förpackningen och därmed namnet. Men tog det med bäst bety gför minst pengar. Kan kolla kontoöverföringen om du gärna vill veta :)

2010-04-29 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0