Pappas skjorta fick göra dagens

ONSDAG. Höll talet om min kärlek till Peppe, som Arvid tror var mycket behövligt. Folk verkar vara intresserade över hur det är att ha ett långt och lyckat förhållande i så här låg ålder. Trodde mest bara folk trodde jag var tråkig för att jag varit upptagen under alla dessa tre år vi spenderat i klassrummen, alltid kul att överraska folk som inte tagit sig tid att lära känna mig. Med lycka i sinne och gammal gympaväska på axeln körde jag kondition i en halvtimme innan jag åkte hem. Måste säga att vattenflaskan smakade väldigt lustigt. Ungefär som äppel vodka ifrån förra onsdagen, bara ungefär.


Kommentarer
Postat av: ebba

sv; haha erkänn! såå fail:D förresten ditt hår är ju lite att dö för! så jäkla fint!

2010-04-14 @ 19:50:05
URL: http://www.fakechampagne.blogspot.com
Postat av: f

vi kör en sådan förfest snart igen?

2010-04-14 @ 21:21:54
Postat av: Svar på Ebba

nemen tackar, själv tycker jag att det är hemskt när det är nykammat ;)

2010-04-15 @ 16:35:32
Postat av: Svar på fannie

Försök stoppa mig! Jag tänke rha en sån förfest igen, with or without you ;)

2010-04-15 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0