Montazami for president, Kissie for surgery.

MÅNDAG. Råkade få in Kissie på teven tidigare och jag hatar att jag inte vet hur mycket hon spelar med sin roll och hur mycket som verkligen är hon. Hennes bilder på bloggen måste vara extremt retucherade eftersom jag inte hade känt igen henne om det inte vore för läpparna. För huden var totalt förstörd och håret glanslöst men det värsta var ändå näsan som verkligen var överallt. Hon himlade med ögonen åt allt vad de äldre sa och ville inte förstå att hon inte kommer vara kändis för evigt om hon inte blir "världens mest opererade under tjugofem år" som Amelia Adamo uttryckte sig. Kissie är läskig och jag ska aldrig mer läsa hennes blogg om det inte är det yttersta av alla förnödenheter. Någon jag däremot inte kan få nog av är våran Maria Montazami. Det finns inget så genuint och ärligt som den kvinnan. Det är tur att hon hittade en snäll man för annars hade hennes "några för få" hjärnceller och snällhet kunna få henne in till dumheter. Love her och önskar att hon var oftare på tv och uppdaterade sin blogg lika ofta som Kissie.

Kommentarer
Postat av: emmy

Maria Montazami är så rolig tycker jag :)! och gullig!

2010-04-27 @ 14:42:03
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/
Postat av: Svar på emmy

shes the greatest :)

2010-04-27 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0