hard work work

TISDAG. Dagarna rusar förbi mig med träningspass och tandblekning. Jag märker stor skillnad på båda men som alltid så är man aldrig riktigt nöjd. Och jag tänker verkligen på det som Fannie sa igår "love doesnt need handels" och det är ju sant. Så minsta lilla likhet till en bilring, eller lovehandels som tjocka människor kallar det, ska bort och det fort. Min matdagbok går bättre för varje dag som mitt sockerbehov släpper och min hud börjar liksom spännas över mina muskler, det känns helt enkelt hälsosamt. Mindre än tolv timmar sedan mitt förra konditionspass men det är dags att hoppa in i bilen för att få med lite muskler också. Gymmet väntar, ja och matilda med för den delen, time to go and get some workout and work done.


Skinny bitch with muscles now, thank you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0