Fannie vet hur man bakar andras kakor.

SÖNDAG. Även om jag inte visste vilka hälften av dom de pratade om var för några, så var det underbart att få höra tjejröster prata nonsens. Efter att jag och mamma hade köpt blommor till vansinne kom jag hem till Fannie, hennes försenade födelsedagsfika och de bakelser Oskar fått stå och baka. Fannie tog självklart åt sig äran för det goda med bravur och fikan var så som en fika är när sju tjejer kommer samman. Fyra timmars prat om alla och absolut ingen senare var mitt humör mer stabilt än vad de varit de senaste dagarna samtidigt som Jesper var skinande glad över att ha sin bil tillbaka, stämplar detta som en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0