diamanter och pärlor.

MÅNDAG. Nu när mina händer blivit vackra och jag har kunnat ta på mig ringen igen har jag tänkt efter. Ringen har suttit där och påmint mig om min peppe i mer än fyra år nu och jag är redo för en förändring. Men eftersom jag inte vill byta ut peppe så byter jag istället ut ringen. Det är lite mer än ett halvt år kvar tills vi firar fem år tillsammans och därför har jag redan nu börjat kolla på uppdateringar. Jag är inne på diamanter och sötvatten pärlor, utsökt och alldeles supergulligt!


Ringen högst upp till höger är en klar favorit. Arton diamanter och en
odlad sötvatten pärla. Annars längst ner till höger. Arton karat med
fyra större diamanter.


Kommentarer
Postat av: A

fina :p

2010-04-05 @ 14:17:10
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0