gråt eller kiss?

TORSDAG. Vem visste att gladiator sandaler inte var vattentäta? Jag gick med blöta fötter till bussen och när de starka vindarna kom åkte ett ton med gula löv ner framför mig och villa fastna i mitt hår. Som om jag inte redan suttit och andats in i mitt hår hela dagen för att inte bli smittad av Fannie så går jag och blir nerkyld. Eller inte bara Fannie, ganska många i klassen verkar vara ordentligt sjuka och endel sägs tillomed ha svininfluensan, så är det när man har en väldigt resande klass som inte är rädda för att prata och kramas med okända. Jag satte fötterna i mina värmetofflor innan jag ens hunnit innanför dörren och öppnade alla dessa foton som kommit med posten. Det var en kaotisk röra och jag kände att det var lättare att göra läxorna, vilket är positivt. Något som är negativt är att alla är så jäkla glada över att hösten svepte in idag, jag vill inte ligga inne utan ångest och kolla på film! Sluta se så himla glatt på något så sorgligt som att änglarna gråter eller om det är gud som kissar, inte vet jag men det är otrevligt vilket som!


Mina svullna morgonläppar, jesper älskar att pussa dom <3


Kommentarer
Postat av: Sissi

Sommaren kommer tillbaka!! Och tänk på Jesper som gått ute hela dagen i regnet utan regnkläder! Han har inte tinat än!!!

2009-09-03 @ 21:51:35
Postat av: Svar på sissi

Men den kan ju stanna lite längre och komma lite tidigare. Livet är inte lätt på en pinne :)

2009-09-04 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0