Ä/E?

TISDAG. Flickor talar om kärleken, flickor talar om kärleken men/män de gör just ingenting alls. Hur jag alltid satt och tänkte på vad det var han sa egentligen den där Niklas när låten spelades i bilen för något decennium sedan. Och så stod jag där i duschen för en stund sedan och började tänka på den igen och äntligen, verkligen äntligen slog jag upp det! Niklas är typ feminist, han är duktig och sjunger män. I like it men nu måste jag packa väskan för övernattning i stuga på andra sidan bron. Fast jag hinner nog med lite Chandler ironi och lillgammalt barn.


Kommentarer
Postat av: Anisa

Blondinbella slängde också upp den videon och tyckte att den lilla snorungen likande hennes Nils som liten. Fattade inte först varför men nu ser man verkligen att han gör det. Usch!

2009-09-08 @ 22:03:24
URL: http://aalekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0