Vad mycket en bussfärd kan uträtta.

ONSDAG. Varför måste man vakna jätte tidigt och åka in till stan för att sedan ha övningskörning nästan hela vägen hem? Men vi ser det posetiva i att vi fick gosa med jesper en liten stund på morgonen och att vi nu har gjort landväg också, jippi.. Folk har retat gallfebern av mig idag (jag slipper genomlida den påhittade sjukdomen ialf) helt utan att de själva har varit medvetna om det. Efter mitt lilla trauma på bussen hem igår har jag helt enkelt börjat hata egoistiska människor och jag har märkt att jag har alldeles för många jagjagjag runt omkring mig. Mer kärlek folk, mer kärlek. Bli som min Hälsopedagogik lärare, hon är som skomakardottern Sally om man tar bort skämten, bara fylld med långsam oskyldig lugnhet och kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0