Mimmi mushund

ONSDAG. Jag tog mig upp imorse även om det var väldigt frestande att bara ligga där och halvsova medans jesper skulle komma in och pussa på mig några gånger innan han åkte till jobbet. Tänkte att det var en bra idé att gå på alla projektarbetstimmarna ifall de skulle säga något hyperviktigt, men istället fick jag ingen lärare och var lämnad till tråkigheten. Blev att sätta sig på körskolan och få en grön plutt till istället, blev sugen på att köra men det fanns inga lediga tider för mig att åka ut och parkelera (parkera) bilar. På hemfärden följde jag med en mat-trött Ida in på ordning&reda och kelade med världens minsta och sötaste lilla Mimmi. Kelade är väldigt svårt att säga att jag gjorde eftersom det bara fick plats tre fingrar på denna lilla kropp och om man försökte känna på öronen föll hon nästan, men ändå.


Kommentarer
Postat av: Jesper :P

vad fan är det fö rhund? :P

2009-09-01 @ 20:51:18
Postat av: Svar på Jesper

Inte en aning, en deciemeter fullvuxen hund :)

2009-09-01 @ 21:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0