stiliga mäns dag

LÖRDAG. Det var bara att ta sig upp och ner till Hagbyhamn och hjälpa till med mamma och pappas nya hus och den gamla trappen som nu skulle passa ini den nya utbyggnaden, se hela projektet på Hagbyhamn. Efter klagomål på att jag är vitare är någonsin och ser sjuk ut så satte jag mig i solen och satt där tills bygget var klart. Det resulterade mest bara i brända underarmar och dekollage som senare kliade, så nu får jag äta järntabletter och sola solarium några dagar framöver så man slipper frågor om sjukdomar. Vi for över bron till Färjestaden och Bodil som fyllde fyrtio och den kvinnan vet hur man lagar mat, det blev thailändskt till middag och smörkoletårta med smörkolesnapps till efterrätt. Jesper var snygg och duktig lekfarbror. Övermätta och glada åkte vi hem till ett vackert soligt Kalmar och kollade på Michael Persbrandts liv och Elvis Presleys framträdande, jag la mig lycklig kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0