Det blir inte som man tänkt sig.

FREDAG. När jag kom hem tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en runda på stan med jesper, ta med kläder för en utgång och däremellen bara var allmänt upptagen och lycklig. Nu sitter jag hemma och sorterar mina foton, och här kommer jag bli sittandes hela kvällen, ensam. Jag är nu lycklig över bilddagbokens existens som har hjälpt mig oerhört att kolla upp datum och tillfällen jag inte ens hade gissat rätt år på egen hand. Och jag som hade tänkt ta bort kontot helt för bara en vecka sen.

Jag har sötsaks sug nu efter två veckor utan något större sockerintag vilket jag tycker är förståeligt för någon som varit sockerberoende. Nu har jag en hel kväll framför teven och kan fläka ut alla magarna, då finns det självklart bara en enda chips påse i hemmet(!) och det var någon konstig smak som inte alls får mina smaklökar att börja sukta. Jag visste att jag skulle tagit en sväng förbi den dära tokiga Ture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0