Vart tog nollningen och håret vägen?

FREDAG. Har klippt mig nu och mår inte alls bra över det. Snåret är borta men det är också några viktiga cm. Stog i duschen och fingrarna behövdes inte ens tråcklas istället bara gled dom fram och helt plötsligt höll man inte längre i något hår. Ge mig några månaders hårväxt på en timme och jag kan vara lycklig igen.

Igår sprang jag till bussen genom stan och möttes av ettor på cykel med gb-gubbar och microvågar, är det verkligen en inspark att springa runt och ta saker ifrån våran, väldigt lilla, men fortfarande väldigt fina stad? Vart är chockladsåsen, geggan och skriken, vart är hoten.. Vart är nollningen?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du, då är vi två som just klippt av långt hår. dock bara topparna men mitt känns kort kort:(

2009-09-11 @ 17:09:04
Postat av: Johanna

nollningen har varit borta i 10 år. Wake up!

2009-09-11 @ 18:18:39
Postat av: Svar på Johanna

skruva ner aggresiviteten. Bara det att man inte få bli det minsta kladdig eller ropad på nu.

2009-09-11 @ 18:22:19
Postat av: Svar på amanda

topparna här med och det känns så fruktansvärt..

2009-09-11 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0