tonårs ticks.

MÅNDAG. Fullständigt onödig skoldag förrutom det dära som Hilda sa, att alla ungdomar har något ticks som senare växer bort. Och sedan hon sa det så har jag inte kunnat tänka på något annat. Vad har/hade jag för ticks? Jag kan verkligen inte komma på någonting jag hade som ett tvångbeteende. Ett tag kunde jag inte åka hem ifrån stan utan att ha köpt något, men det går ju inte att jämföra med att kolla under kudden varje kväll innan man går och lägger sig eller att fiffla fram och tillbaka med lampknappen. Jag tänker och tänker och tror mig vara lite special. Kände mig iallafall väldigt spec när vi gick med Joppe runt Kalmar idag.. Såg charlotte som jag nu mer hatar, hon, hennes pojkvän och alla deras pengar som nu ska ta dom till en solig sandstrand.

Eftersom jag inte har någon hunger nu så får jag istället slänga i mig lite clementin för att få vitaminerna och energin som behövs för att vara kort-tant (eftersom jag bara har en katt så kan jag tyvär inte vara både och), pyssel är så fruktansvärt roligt och jag har även börjat pyssla med mina läxor - uppfinningsrik eller bara geeky?

BTW. Trean har ny logga uppe i hörnet och jag tycker inte om den.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vet ett du har haft.

Du gillar inte 22:22. Jag höll andan under de klockslaget :P

2009-09-07 @ 16:16:55
Postat av: Svar på Sara

Jag gillade det inte för klockan stog alltid på det när jag skulle gå och lägga mig. OKEJDÅ.

2009-09-07 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0