Många nyanser av blått

ONSDAG. Var vad jag bar idag på mig kropp men blå (vilken nyans det än är) är en kall färg och oj vad jag frös. Suttit med läxor sedan jag kom hem och mitt humör hänger på en tråd. Nymålade naglar och det är dags att byta om inför dansen och bestämma sig för hur natten ska spenderas. Blir det utgång med härliga tjejer i någon timme eller tar jag mig hem med päronen och övar på det som ska läsas inför klassen imorgon? Åh, blir galen på sånt här. Men jag tror nästan att jag får ta att stanna hemma och hoppas på att jag får träffa de festliga kvinnorna på lördag istället, längtar till helgen som en galen man utan byxor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart får du det! och om det är så, så finns det en onsdag i nästa vecka också ;)

2009-09-30 @ 20:12:26
URL: http://jennniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad blir det för trevligheter i helgen? ;)

2009-09-30 @ 22:45:03
Postat av: Svar på Jennie

Great mate!

2009-10-01 @ 17:16:04
Postat av: Svar på Hanna

Det är lite trevligheter nere hos Lilian i Ekenäs och jag tror verkligen att ni är bjudna :)

2009-10-01 @ 17:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0