Lycka på allt, förrutom nakenhet.

FREDAG. Idag valde jag en uringad tröja, och de få dagar jag gör det så får jag sån där jobbig uppmärksamhet. Komplimanger över att de har växt och blickar i helt fel nivå, plus att jag känner mig så fruktansvärt naken så där mitt på en skoldag. Så nu när jag kört uringat på dagen så känns det jätte jobbigt att försöka hitta kläder till kvällens utgång, varförvarförvarför valde jag detta linne? I landsproblem.

Jag kommer ha en underbar helg, det bara vet jag! Idag blir det en snabbvisit på stan med Jesper och kolla mobiler mm för att sätta oss på någon restaurang. Sedan tar vi kosan (kanske kossan) till Matilda där det blir förfest med tjejorna och planering på vart natten för oss. Lördagen råpå huvudstatusen men det blir nog lite grill och alkohol nere hos Lilian, mycket trevligt! Och söndagen är inte mycket sämre den, flickan som lekte med elden och möjligheten att vara vaken halva natten då skolan har sagt åt oss att stanna hemma på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0