homework.

TORSDAG. Varför får jag inga läxor gjorda? De är inte såna där viktiga läxor, men dock ändå läxor som borde ses över. Istället blir jag kreativ och börjar pyssla med annat. Designar kläder och framtida lägenhet på papper, köper hem saker ifrån kataloger och internet som jag sedan inte har råd att betala och som igår, då åkte höst och vinter garderoben fram och vår och sommar garderoben lades i lådor och trycktes längst in i garderoben och under sängen. Jag vill helt enkelt inte göra lxor, och vad spelar det för roll nu mer, man är ändå satt i sitt betygsfack i varje ämne. Dags att gå ner till caféteriaberoende matilda och kolla på medans hon äter något smaskigt och förklarar för mig att jag är obligatorisk på hennes förfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0