en fråga här? Nej.

MÅNDAG. Jag är inte död, har bara haft en fri helg med trasig kamera. Och hur kul är det att läsa långa texter om vad jag tycker och tänker om saker utan någon bild på något helt ointressant? Precis. Så jag har hållt mig inne så mycket som möjligt med belönande fet mat efter att ätit nyttigt i en och en halv månad. Blev jag frisk för det? Nej. Var inne i stan och hittade nu, efter nästan ett år, en mobil jag faktiskt vill ha, men fanns den på lagret då? Nej. Tände ett ljus hos Jespers gammlemormor som skulle varit väldigt gammal nu om hon hade levt, träffade vi några spöken? Nej, men vi fick med oss en okänd katt som stod och jamade utanför dörren hela natten. Var jag sjukare idag än jag varit tidigare? Ja. Grr, morr och sånt på att inte det tekniska funkar för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0