shot oskuld

ONSDAG. Hade curling mamma med mig till dansen, men Oline var så där positiv som bara normän kan vara och istället åkte mamma hem igen och lämnade mig med väskorna som vi stånkade med oss genom hela staden hem till Olines daddy. Jag kan inte duscha snabbt, jag kan verkligen inte och när duschdraperiet också hade bestämt sig för att attackera mig så var stessen total. Sminket gick på två röda medans cyklingen till Anna låg på ungefär två kilometer. Med konditionen rinnandes vid fotknölarna hann vi inte mer än sätta oss innan hosten bjöd på strupfuktare. Det blev tequila, the real deal from Mexico itself, och shot-oskulden Hilda var verkligen på det! En cider och vi satt på cyklarna in emot stan. Helt utan anledning eller misstanke frågar jag den dära Oline om hur mycket klockan är. Klockan var nu går din buss..

Här skulle jag ha lagt upp de två foton som togs igår, men kameraminnet lever sitt egna liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0