porrchaufför.

TORSDAG. Satte mig i fullpackad buss in till skolan och när vi nästan är framme vid gymnasiehållplatserna hörs det klart och tydligt riktigt höga stön. Det stönas och stånkas som galet och busschauffören ler glatt och börjar gapflabba och frågar de knäskakande nördarna som står framme vid honom och trycker ifall de klarar av att höra sånt. Killarna börjar nästan svettas och springer av bussen så fort den stannar. Chauffören skrattar ännu mer och byter till slut radiokanal. Jag tror inte ens dom där killarna går på den skolan där dom hoppade av..

De tjejer som gick ut igår var förvånandsvärt fräscha för att suttit och eldat sambuca halva natten och sedan däckat hos Hilda den andra halvan. Jajuste, en saknades, det var just Hilda som enligt sms skakade och köpte cocacola idag istället för att gå till skolan ;). Anna E var peppen själv hela dagen tills sista lektionen då det kom från en klar himmel, helt plötsligt var hon spyfärdig och röd i hela ansiktet, lite scary.

Körskolan i hög fart och lyckan var verkligen total när jag hann med bussen hem och fick prata med älskling i mobilen utan att han var mitt uppe i något bygge eller samtal med min far. Eftersom minnet på kameran fuckar så hittade jag en bild ifrån det älskade hultan på det fasta minnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0