obligatoriska pargrejer.

TISDAG. Dagen som inte var, men kändes som en måndag. Det var dags för skolfoto och tre ombyten var medtagna i janewomen påsen som glatt nästan släpades i marken då min längd är emot mig. Matilda och jag diskuterade trots i alla fomer och kom fram till både det ena och det andra och det hela börjar på riktigt nästa vecka om vi kan få någon jäkla loggblogg någon gång!

Vi tog ironiskt klassfoto och spenderade resten av skoldagen med att prata om varandra. Jag ska visst både skaffa barn och gifta mig först?! Vad tänker folket med? Jag och Jesper har nog det mest oseriösa seriösa förhållandet som någonsin funnits och där finns det inte plats för såna där hyper vuxna saker som barn och giftemål. Men ni har ju redan ringar på fingret skriker alla i en stämma, men det var ju bara en rolig grej vi gjorde på ett årsdagen som min kära vän matilda tillomed betalade för. Om vi gifter oss inom några år är det nog någonstanns i Vegas under en rejäl fylla och om vi får barn så är det missade p-piller vi får skylla på. Vi är för upptagna med oss själva och våra nöjen för att hålla på med de obligatoriska grejerna ett par ska göra efter några år ihop.


Knubbiga söta barn skulle det bli om p-pillrena missades ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0