bluskrus med blondbrunett.

TISDAG. Hade den fina blusen som inhandlades i Malmö för väldigt länge sedan idag på fotograferingen och fick komplimanger, men tyvär innehöll en kommentar just de ord jag bävat för - Har inte blondinbella en sån? Jo det har hon, men jag köpte den ju först, dum som jag var och inte använde den innan hon hade den hela tiden(!) och när jag kollade upp det hela så har hon även den på sig header! Nu kommer jag bara kunna använda denna vackra blus i sällskap av vuxna icke-blondin(brunett)bella-läsare..

Pladdrar på utan att tänka eller läsa efter: fick gaska upp mig med en majskolv och små tunnbröds rullar. Lite depp är man ändå när engelska läxan måste göras och man har förbjudit sig själv att inte använda facebook som ett totalt tidsfördriv. Hjärnan är död och då tar den bara emot den "informationen" som finns på fb. Typ om Lilian ska ha fest i helgen med lite tacos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0