Whats up with the hats?

LÖRDAG. Det underbara med min lilla dåliga kamera är just det att den är liten och har dålig kvalitet dock med snabb foto upptagning. Detta + min elakhet ger fruktansvärda bilder publicerade i interspace. Det braiga är att jag lägger ut alla fula bilder på mig själv också, vilket aoutmatiskt ger mig rätten att lägga ut fula bilder på andra. Att folk får chansen att posa och rätta till frillan hör till ovanligheten vilket ger en helt annan sanning till festen. Men denna gång höll jag bara i kameran i början och slutet, där emellan får ni skylla på den andra fotografen och på erat egna fylle-utseende. Alla klagomål lämnas till robin - sök Erik EG Granberg på facebook och skriv något riktigt otrevligt. ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, oh my God vilken kväll. Om du har tid och lust, så skicka bilder till hotmail/msn.

[email protected]

2009-10-05 @ 17:52:20
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HOTMAIL menar jag, haha!

2009-10-05 @ 17:52:50
Postat av: Svar på Jennie

hahaha, hormail! vi borde starta den!

2009-10-05 @ 17:58:48
Postat av: Anonym

Alltså, det här är den skummaste festen jag NÅGONSIN har vart med om .. jag minns INGENTING ! jag minns tärningarna , sen minns jag absolut nada . fruktansvärt skrämmande ! Men det ser ju ut som att jag var glad iaf :)

2009-10-05 @ 18:14:38
Postat av: svar på Jennie

Skojar du med mig, jag tyckte du kändes väldigt närvarande.

2009-10-05 @ 18:19:03
Postat av: Anonym

Oj , Lilian heter jag också ja ^^.

2009-10-05 @ 18:38:22
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha :D vem svarar du till ? :D

2009-10-05 @ 18:39:26
URL: http://liliansagerors.blogg.se/
Postat av: svar på Llilian

det är jennie som glömmer skriva sitt namn som fjollar runt med hormailar och minnesluckor ;P

2009-10-05 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0