vill mest ut

TORSDAG. Nu lägger vi ner analyserandet och sätter oss lugnade framför mythbusters, tycker vi om det? Inte särskilt, men helt klart en förbättring ifrån fakta om Afrikas dåliga ekonomi. Jag har suttit och läst understruken text ifrån tjugofem utskrivna sidor medans Jesper har fört över det till två och en halv sida virtuelltext. Detta ska imorgon tre dubblas och jag är inte alls lika orolig över det hela längre, andas in men andas mest ut :). Med frukt i handen tänker jag på morgondagen som jag hoppas blir onyttig och galen. Vi får helt enkelt se vad orken säger när fingrarna har tangentat fram de sista lösningarna på u-hjälpen imorgon eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0