tradera blir glad..

MÅNDAG. Allt är planerat som i ett nötskal så ingen får komma med en nötknäppare nu! Idag har och ska jag få allt onödigt gjort så jag verkligen kan fokusera på alla läxorna de kommande dagarna. Det onödiga innehåller bland annat att kolla på Barbie och diamantslottet, ringa klädföretag och få undan allt som ligger och dräller överallt vilket medför att tradera kommer fyllas i eftermiddag, grattis till dom, inte lika kul för alla frimärken som måste skickas runt. Jag känner mig grå och önskar att jag gjort något mer givande idag kanske..


Endel av mina och mammas saker som nu ligger på tradera och slumrar tills någon kammar hem dom.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är ju höstlov, du skulle lämnat kvar läxböckerna i skolan! Mina trivs bättre där ..

2009-10-26 @ 16:50:11
Postat av: Svar på matilda

jag förstår vad du säger, men det funkar liksom inte så. Tänk hur skönt jag får det om eftermiddagarna 1-2 veckor framöver :)

2009-10-26 @ 17:18:56
Postat av: Matilda

Ja okej, kan förstå, då får du komma hit och kolla in i lägenheten :)

2009-10-26 @ 19:51:42
Postat av: Matilda

Ja okej, jag förstår, då får du komma hem till mig och se hur jag har det nu :)

2009-10-26 @ 19:52:54
Postat av: svar på matilda

gärna

2009-10-26 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0