tårta, på en torsdag?

ONSDAG. Vaknar på ett strålande humör och var beredd att sätta tänderna i de kvarvarande läxorna på direkten, men det kommer självklart saker ivägen.. Tillexempel märkte jag att dom tagit bort våran sån där gula brevlåda så nu kunde jag inte sända iväg mina traderapaket och så var jag tvungen att hitta artikelnummer på kläderna som ska sändas efter. och och och och det var faktiskt inte mycket jobbigare än så och dagen har ju bara börjat, det här går faktiskt riktigt bra! Däremot undrar jag hur det går för pappa och jesper som var ute och svirade igår och är på jobbet nu, det får bli som det blir när jobbet ställer till med fest på en tisdag. Som att äta tårta på en torsdag!


Updt. Redan dags att börja göra sig iordning för eftermiddagen och kvällens festligheter. Då är frågan sött eller sexigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, mobilen lever. Jag fick dock rengöra den ordentligen för den var hur kladdig innuti som helst ;) Men jag mår fint, jäkligt trött bara. Hur mår du idag? :)

2009-10-29 @ 16:37:13
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Svar på Jennie

förståerligt. jag har mått så fruktansvärt mycket bättre i mina dagar. är det säkert med gula huset på lördag?

2009-10-29 @ 17:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0