tanken var ju god..

TISDAG. Just när man hade tid över och hade tänkt sätta sig med de, inte så brådskande men ändå, betungande läxorna så minns man plötsligt att det påbörjade dokumentet ligger på skoldatorn, grr. Vi får ändå göra vårt bästa och försöka minnas vad som står i det där gamla schetna windows 93 dokumtet som fastnat på de slumrande datorerna på stagg. Annars finns det ett gossip avsnitt att avnjuta, ett solarium att underhålla huden med eller en middag till familjen att spisas. Jag går varken lott-/ eller sysslolös tills nästa tisdag. Stora ljusa tankar skickas till nästa tisdag och vi hoppas på att tålamodet håller lika länge.

Kommentarer
Postat av: Jesper.

För det första så finns det inget windows 93. För det andra så har jag ett till gossip avsnitt med mig och för det tredje så kommer jag om ngn timme !

2009-10-13 @ 16:42:07
Postat av: svar på Jesper

men det är ju något liknande 15 år gammalt skit. Ojoj, då får jag börja stressa ;)

2009-10-13 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0