nya lilla kärleken

LÖRDAG. Har suttit helt uppslukad i min nya lilla kärlek sedan lite innan klockan sex igår då den äntligen blev min. Jag har letet mobil sedan förra julen men inte hittat någon som fallit mig i smaken i en rimlig prisklass, men nu, nu jäklar. Tack mamma, pappa och jesper för den försenade födelsedagspresenten och ännu lite mer tack till jesper som la till några hundralappar till för att jag skulle få den modell jag ville <3. Fixade så att min lilla babykamera började funka igen innan vi for ner till Sollan och Kjelle och tog oss några groggar igår kväll till ljudet av soffbordsmontering och idolsjungande.

Samsung s5230, 1800 kr. Puss på mina försörjare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0