mat till frukost borde alla barn få!

TISDAG. Hur ofta äter man spaghetti och köttfärsås till frukost? Ne, precis, men det är något jag ska införskaffa när jag flyttar hemifrån för det var mums. Jag som skulle göra så fruktansvärt mycket läxor idag, istället har jag städat och fixat en miljon nya låtar till spotifykontot, nödvändigt sofie! Något som däremot är väldigt nödvändigt är att Lillsofie kommer om någon timme och byter lite kläder med mig och så ska vi få till något roligt i hennes hår ;). Nu hamnade jag i deprission igen över att jag inte kan ha lugg..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad är det för matvanor? Du som är så rädd för frukost :P Va glad för att du kan ha långt hår!

2009-10-27 @ 17:11:40
Postat av: Svar på matilda

jag hade varit vaken i över 1 timme innan, annars hade det aldrig funkat.. men ändå!

2009-10-27 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0