kycklingbaguetter och omkörning.

ONSDAG. Kom precis tillbaka efter mysig men förstörd stund med mamma på stan. Det blev inga mysiga varg och björn plädar då priserna lurade skjortan av mig och körskolan ringde och fuckade upp hela min eftermiddag med det ypperliga förslaget om att köra omkörning innan dansen.. Missade lunchen och mamma förstod min uppgivenhet och gav mig en kycklingbaguett, jummy even though Kallskänsken skulle kunna trycka i lite mer kyckling i de så kallade kycklingbaguetterna. Jag tänker inte ens börja prata om min morgondag..

Updt. Förlåt, mitt fel, så här skulle det ju vara - en baguett med en kycklingbit i.. För exakt så var det, och jag som var så sugen på kyckling. Istället får jag åka in till körskolan och sitta där tills dansen börjar kvart över åtta, hatar min nya oplanerade dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0