Innan mörkret faller, igen.

MÅNDAG. Skönt att vakna till sinnenas fulla bruk ett dygn försent. För igår låg jag till sängs till klockan fem, åkte hem och försökte läsa ut engelska boken men bara somnade hela tiden. Höll på att svimma i duschen pch bestämde mig för att jag behövde nog sova ruset av mig lite till. Med världens sovmorgon var jag ändå så ambitiös att jag klev upp tre timmar för tidigt och intog läsfåtöjen och läste på den jätte åksjuka bussen bara för att jag trodde vi skulle ha bokredovisningen på morgonen. Ne istället gjorde vi absolut ingenting på hela skoldagen. Så missnöjd.

Därför slänger jag mig i solariumet och får hudcancer och bara hoppas på att det är roligare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0