fräscha sorter.

FREDAG. Dryga timmen till avfärd, det blir Hansa med mamma och precis hemkommen syster. Jag hoppas den sistnämnda har många fina saker med sig till mig och att den förstnämnda kanske bjuder på något ;). Nu har jag längtat efter riskakor sedan torsdag halv två och den första ljuvliga tuggan på kakan med pizzasmak var just ljuvlig, fantastisk och fylld med flashbacks.

Idag blir det kanske jätte stressigt eller inte alls så stressigt. Vill vi till marknaden eller bara stanna hemma och äta våfflor med mormor innan Jesper måste ta en tupplur för att klara av nattens resa till tysklandet? Thats the question to be asked.

Kläderna jag hittade hemma hos jesper och barskåpet

som snart innehåller nya och frächa sorter, längtar :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Dom där jeansen skulle jag vilja låna! ;P Hör av dig om du vill låna ut dom..

2009-10-30 @ 17:32:01
Postat av: Svar på Sofie

det ska vi nog kunna fixa tror jag :)

2009-10-30 @ 22:35:24
Postat av: Sofie

Skicka ett sms när du kan ses då ;P ! jag kan ju komma förbi och hämta dom nästan när som helst om du är hos Jesper :)

2009-10-30 @ 23:15:06
Postat av: Svar på sofie

jag ska verkligen försöka komma ihåg det! Men annars får du påminna mig :)

2009-10-31 @ 11:14:22
Postat av: tove

svar: ja klart, utklädnad är det som gäller!

2009-10-31 @ 15:45:35
URL: http://lifeoftove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0