Du är taggad på facebook nästan naken!!

TISDAG. Jag stod med hjärtat i halsgropen och tänkte ingen kommer någonsin se på mig på samma sätt igen samtidigt som jag försökte logga in på skoldatorn med darriga fingrar. Matilda kom och blev lika bestört hon, vi stod där gapandes och kunde inte förstå att något sådant kunde ha hänt. Då får jag det mest befriande smset någonsin med små, annars betydeleselösa ord, som löd: läs HELA smset. Thank god!

Jag var ju självklart tvungen och testa om jag hade reagerat normalt och lät halva telefonboken vara testpersoner. Dessa svar! Vilken skön känsla! Endel trodde att jag skämtade, några trodde att deras liv var över, någon annan brast ut i panik mitt under lektionen, ännu en annan trodde att dennes farmor råkat lägga upp något opassande. En, en enda lästa hela smset och fattade direkt, fan ta dig My. Jag tackar ödmjukaste till Lilian som gav mig den här chansen att få och kunna ge hjärtinfarkter idag! It really did made my day.

Kommentarer
Postat av: My

Haha, jag är den smartaste av dina vänner du skickade till, enligt smset iaf:)hahha! Jag fick också väldigt roliga reaktioner haha, Camilla ringde till och med och var helt förtvivlad :D

2009-10-20 @ 15:58:38
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på My

gotta dig i det här så länge du kan nu! Underbart ju ;)

2009-10-20 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0