Från planka till peta, thanks Lille jan och Jen nöt.

ONSDAG. Vilken kväll, åter igen! Konstant drinktestande i åtta timmar med underbara tjejer med tillhörande skratt. Planka med kyckling och sånt där vackert potatismos som bara kockar kan göra fyllde våra magar. Jennie fick halvdeprission pga hallon vinet som satte ett litet The Joker (från Batman) leende på hennes kinder samtidigt som glasen föll i hennes närvaro, lika glada var vi för det men gladast var nog Martin lalala.

Puss och kram och grattis på Jennie och hennes fallande cykel innan vi skilldes åt för att ge KM vårat varma besök, eller just det vi fick stå i obekväm kö i fyrtio minuter och det var inte klackarna eller kylan som gjorde stunden till något man vill glömma. Med lite mer dricka och mingel var vi tillbaka på banan.

 
Lilian ville helt klart göra mig spelberoende redan första gången jag rörde en sån där spelmaskin. Jag ska inte ljuga, det var lockande att fortsätta, men när lilian tänkte börja spela på sin hundralapp fick jag säga ifrån och istället blev det en favorit i repris - en korv och den där killen med den billiga jackan ;)

Hilda med nya posen, jag undrar varför hon inte gjorde denna på skolfotot? Eller var den rykande färsk för mig igår?

Tack söta snälla för den maffiga frukosten och för att du fått upp mina ögon för riskakor igen, prisad vare våran frukost.

Kommentarer
Postat av: Lille Jan

Haha helt sjukt att vi träffade honom igen ? :D detta är ödet ^^. MYCKET bra att jag inte använde min hundring! den gick till mycket annat bra, tack soffis ! Jag tror hilda kommer bli arg ^^. du la ju trots allt inte upp en bild där hon "var snygg" efter denna bilden , vilket du faktiskt lovade ^^. Ge mig bilderna från igår nu då ! Halloween gick ju rätt bra ändån faktiskt! hoppas mobilen funkar btw .

2009-11-01 @ 16:53:25
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/
Postat av: Svar på Lille Jan

I know. Hon gav mig några läskiga blickar idag i skolan, men jag gav henne faktiskt chansen men då förstörde Fannie det. Och fler foton hade jag ju faktiskt inte plats med. Jadå allt funkar förrutom huvudet. bilderna kommer nog imorgon, så mycket läxor och sånt nu :)

2009-11-02 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0