härligt läskig röst..

SÖNDAG. Från att ligga död till att lasta ved som en galning känns avlägset men precis så var det. Och kanske var det den friska luften som gjorde mig bättre eller bara det att jag kände att jag varit sjuk tillräckligt länge och att sjukdomen fick komma tillbaka senare igen om den tvunget var fäst vid mig. Så jag höll mig frisk i en massa timmar i rad och hann med en ljuvlig calzone och gå på modehuset två gånger utan att handla någonting! Men nu sitter jag här med huvudvärken igen och hoppades att någon skulle kunna förklara tjusningen med love actually, Sophia kanske som älskar den om jag minns rätt, för jag förstår inte alls. Det enda som intresserar mig är att Snape är med och att han faktiskt ha den där härligt läskiga rösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0