Jag önskar att jag hade suddiga bilder på kameran.

TOSDAG. Det var som en torsdag kan vara vissa veckor när man gjort roliga saker på onsdagen, fast det var just det som var problemet, jag hade ju inte gjort det roliga. Det var bara huvudvärk, illamående och kallsvettningar utan flummiga foton på kameran. Jag kände att den plötsliga tidsuppbokningen på omkörning ner till Påryd i mörker och dans efter det skulle bli för mycket för den lilla förkylning som låg och grodde och jag hatar jag själv för att jag alltid har så rätt. Nu har jag sovit hela dagen och druckit proviva till fördärvet och äntligen fått kraft nog att sätta mig vid datorn, det går långsamt framåt då detta inägg än så länge tagit tjugo minuter. Jag är inte hypokondriker för fem öre men jag börjar tro att jag har fått den berycktade svininfluensan som jag vägrar ta sprutan emot..


Jag har valt att inte använda mina pengar på kläder över huvudtaget förrän stockholmsresan och det resulterar i att jag inhandlat sådant jag aldrig tänkt köpa annars bara för att få köpa något. Tillexempel dalmatinertyg och sammetsband för hundra lappen. Barry Trotter och Bimbo som är ironiska tolkningar på Harry Potter och Sagan om ringen med Bilbo, jag ska verkligen läsa dom när svenskaboken är klar, endast femtio kronor. När jag kom hem igårkväll/natt hittade jag Lasses senaste skiva på sängen. Vet inte ens om pappa köpte den till mig eller bara ville lägga den där för att fresta mig, men jag tar det som en fet komplimang ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0